به گزارش ایرنا، علی ربیعی پس از پایان یافتن تلاوت قرآن کریم در همایش، قاری نوجوان را که دارای مقام های کشوری در رشته قرائت و فرزند یکی از کارگران پر تلاش استان قم بود را مورد تفقد خود قرار داد و از وی تجلیل کرد.

**همچنین در این مراسم مصطفی کاویانی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در هنگام وقت سخنرانی، قطعه شعری را با موضوع ارزش کار و مقام کارگر تقدیم حاضران در همایش کرد.

** تشویق علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هنگام ورود به همایش توسط کارگران نیز از جمله نکات قابل توجه مراسم بود؛ همچنین مجری همایش در سخنانی از خوش تیپ بودن آقای لاریجانی سخن گفت که با دست زدن حاضران همراه شد.

** در این مراسم نمایندگان جامعه کارگری، کارفرمایان، اتحادیه ها و صنعتگران به بیان دیدگاه های خود در خصوص وضعیت کار و تولید در کشور پرداختند و ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده توسط دولت تدبیر و امید به این بخش، درخواست های خود را برای رفع مشکلات معیشتی و توسعه کسب و کارهایشان از جمله در بحث ارائه تسهیلات و بخشودگی های مالیاتی، بیان کردند.
یازدهم اردیبهشت ماه سالروز گرامیداشت مقام کارگر است.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید مهدی صادقی استاندار قم، رضا سیار فرماندار قم و شماری دیگر از مسئولان ملی و استانی در این همایش حضور داشتند.
در پایان همایش از فرهیختگان ملی و استانی جامعه کار و تلاش (کارگران، کارفرمایان، تعاون گران و صنعتگران نمونه) تجلیل به عمل آمد.
7405/ 1175 خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.