به گزارش ایرنا، وی روز شنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان، مدیران و پرسنل نیروهای انتظامی و سپاه کشور با اشاره به اصل ولایت فقیه به عنوان یکی از مهمترین ارکان انقلاب اسلامی گفت: نداشتن یک ولی فقیه مهمترین عامل ناکامی جریان بیداری اسلامی است.
وی با بیان اینکه ما از حلقوم ولی فقیه همان صدای پیامبر اکرم (ص) و امام معصوم در جنگ های بدر و حنین را می شنویم، افزود: امروز کشورهای منطقه که درگیر جنگ با گروه های تکفیری هستند،اگر یک رهبری مانند حضرت امام راحل در میان آنها وجود داشت، پیروزی آنها قطعی بود.
آیت الله نوری همدانی همچنین با اشاره به اینکه مردم حافظه تاریخی قوی دارند، افزود: به همین علت از حلقوم ولی فقیه یعنی حضرت آیت الله خامنه ای همان صدای امیرالمومنین علی (ع) در برابر ناکثین، قاسطین و مارقین را می شنوند، از این رو یک ایران قدرتمند و عزتمند را در جهان می بینیم.
این مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به مردم به عنوان دومین رکن انقلاب اسلامی افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف از جمله انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن موجب عقب نشینی دشمن شده است.
وی با تاکید بر ضرورت توجه بیش از پیش مسئولان به مردم بویژه اقشار ضعیف و محروم گفت: شکل گیری انقلاب اسلامی محصول حضور زاغه نشینان و کپرنشینان در عرصه مبارزه و جبهه های جنگ است، چرا که مرفهین بی درد هیچ وقت به جبهه نیامدند، ولی همواره نق می زدند و از وضعیت بوجود آمده ابراز نارضایتی می کردند.
آیت الله نوری همدانی یادآور شد: حضرت امام (ره) در صحیفه نور خود ضمن قدردانی از قشر محروم جامعه به خاطر پشتیبانی از نظام و انقلاب فرموده، من یک موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی دهم.
این مرجع تقلید همچنین با اشاره به اسلام به عنوان سومین رکن از ارکان سه گانه انقلاب اسلامی افزود: در حالی که در دوران رژیم گذشته با جدایی دین از سیاست بال و پر اسلام را قیچی، و به جای اسلام ناب که برای همه ابعاد زندگی انسان وظایفی را معین کرده اسلام بدون ظلم ستیزی که همان اسلام آمریکایی و طالبانی است، را به صحنه آورده بودند، انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام اسلام واقعی را به عرصه زندگی مردم وارد نمود.
7403/ 6133/ خبرنگار محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.