به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمود مرادی عصر امروز در نشست خبری آغاز هفته کارگر که در محل سالن اجتماعات خانه کارگر قم برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نام‌گذاری کردند که این نام‌گذاری در راستای وظایف اصلی ما تعریف شده است.

وی ادامه داد: دشمنان کشور هشت سال دفاع مقدس را با سخت‌ترین شرایط بر ما تحمیل کردند که خوشبختانه نتیجه‌ای برایشان حاصل نشد و پس از آن وارد جنگ نرم شدند، یکی از ابعاد جنگ نرم بحث اقتصاد است که تلاش می‌کنند بر کشورمان فشارهای اقتصادی وارد کنند و به نوعی در حال حاضر یک جنگ اقتصادی را تجربه می‌کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان قم ضمن گرامیداشت مقام و منزلت کارگران که در جنگ اقتصادی از پایه‌های اصلی مقاومت هستند، گفت: ما وظیفه داریم تا در هفته کارگر علیه دشمن مبارزه را شروع کنیم و این وظیفه برای همه نهادها و مسئولان تعریف شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ کار باید به جای فرهنگ بی تحرکی و بیکاری در جامعه ترویج شود، گفت: در همین راستا باید تولید ملی را گرامی بداریم، متأسفانه در جامعه به کارگران بهای کافی داده نشده و توجهی که باید بشود نمی‌شود، این در حالی است که همه ما مسئولان وظایف سنگینی برای حمایت از این قشر داریم. ما باید نسبت به مسائل کشورمان که موضوع اشتغال و حقوق کارگران از مهم‌ترین آن‌ها است حساس باشیم و به وظایف خود عمل کنیم.

مرادی تأکید کرد: هفته کارگر باید خروجی خوبی داشته باشد و منتهی به حفظ نظام شود، یکی از عوامل اصلی حفظ نظام نیز در شرایط کنونی کشور انتخابات است، باید بدانیم که همین انتخابات پیش رو نیز فرصت خوبی است تا ما سربازان ولایت وظیفه‌مان را انجام دهیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان قم با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای گرامیداشت مقام کارگران در هفته کارگر گفت: از جمله برنامه‌های مرتبط با بسیج جامعه کارگری که طبق مصوبه جلسه اداره کار تعیین شده است می‌توان به غبارروبی و عطرافشانی مزار شریف شهدای گمنام و مدافع حرم با حضور همه اقشار و جامعه کارگری در روز هفتم اردیبهشت، حضور هماهنگ و متحدالشکل در نماز جمعه مصادف با هشتم اردیبهشت‌ماه و دیدار با خانواده شهدای جامعه کارگری اشاره کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.