به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در سخنانی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: در آستانه انتخابات بزرگی هستیم و باید انتخاباتی در شأن نظام اسلامی و مردم برگزار شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اهمیت انتخابات گفت: اگر این انتخابات در نظام اسلامی مهم نبود دنیای غرب، استکبار و کشورهای اروپایی و آمریکا این‌همه برای مقابله با آن هزینه نمی‌کردند.

آیت‌الله حسینی خراسانی با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو اظهار داشت: با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فردی که توان مدیریتی و خدمت به‌نظام اسلامی را داشته باشد، سبب احیای مکتب امام کاظم(ع) می‌شویم و نقشه هارون‌الرشیدها در دنیای امروز نقش بر آب خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: دوران امامت این امام همام در زمان خلافت 4 خلیفه عباسی بود و شکنجه‌ها و رنج‌های بسیاری در دوران امامت خود دید.

وی با اشاره به دستگیری این امام معصوم از سوی هارون‌الرشید گفت: هارون‌الرشید قبل از دستگیری امام موسی کاظم(ع) به مدینه و مسجد النبی رفت و در کنار مسجدالنبی خطاب به پیامبر اکرم(ص) گفت که پیشاپیش از شما به دلیل دستگیری فرزندتان عذرخواهی می‌کنم.

عضو مجلس خبرگان رهبری به ماجرای دستگیری امام موسی کاظم(ع) اشاره کرد و گفت: امام موسی کاظم(ع) را پس از دستگیری ابتدا به بصره آوردند و در این شهر چند وقتی زندانی بود و نهایتاً در عراق به شهادت رسیدند.

آیت‌الله حسینی خراسانی با تأکید بر پیروی از مکتب و فرهنگ امام موسی کاظم(ع) افزود: ما وارث مکتبی هستیم که امام موسی کاظم(ع) و سایر ائمه(ع) درراه آن به شهادت رسیدند ازاین‌رو نباید اجازه دهیم که به این مکتب آسیبی برسد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624442
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.