به گزارش ایرنا، این دیدار که عصر پنجشنبه با حضور حدود یک هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام راحل(ره) قم برگزار شد، در نیمه نخست با گل مسعود حسن زاده از روی نقطه پنالتی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.
در نیمه نخست در حالی که بازیکنان صبا نتوانستند بازی خوب و هماهنگ خود در 2 دیدار گذشته را تکرار کنند و بسیار پراشتباه بازی می کردند، میرهانی هاشمی مدافع این تیم با لمس توپ ارسالی به محوطه جریمه فرصت پنالتی را به تیم سپاهان داد و حسن زاده گل برتری سپاهان را از نقطه پنالتی به ثمر رساند.
با شروع نیمه دوم بازیکنان صبا بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند، اما مدافعان سپاهان در خط دفاعی کاملا منسجم عمل کرده و مهاجمان صبا نیز بسیار بی دقت بازی کردند و مهاجمان سپاهان توانستند در چند ضد حمله موقعیت های خطرناکی را روی دروازه صبا ایجاد کنند.
در دقیقه 60 مهرداد محمدی مهاجم سپاهان با یک حرکت انفرادی از سمت راست محوطه جریمه صبا به دروازه این تیم نزدیک شد و ضربه محکمی را به توپ زد که صادقی دروازه صبا این توپ را به کرنر فرستاد.
این ضربه کرنر را هم جباراف بازیکن سپاهان مستقیم به سمت دروازه صبا فرستاد که با واکنش به موقع صادقی دروازه بان صبا این توپ بار دیگر به کرنر رفت.
در دقیقه 65 علیرضا رمضانی مهاجم سرعتی صبای قم به جای احمد حسن زاده که بازی ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته بود به میدان آمد تا شاید بتواند نتیجه را به نفع صبا تغییر دهد.
در دقیقه 70 نیز رضا میرزایی بازیکن سپاهان اصفهان به جای مسعود حسن زاده زننده تک گل بازی به میدان آمد.
در دقیقه 86 کیوان امرایی بازیکن صبای قم از بازی بیرون رفت و به جای وی منصور تنهایی به زمین آمد و فرید بهزادی کریمی بازیکن سپاهان نیز جایگزین مهرداد محمدی شد.
صمد مرفاوی سرمربی صبای قم در دقیقه آخر بازی مجید علیاری را به جای امید جهانبخش به زمین فرستاد تا شاید بتواند حداقل یک امتیاز از این بازی به دست بیاورد.
داور برای نیمه دوم 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که در این دقیقه ها بازیکنان صبا فقط یک موقعیت تک به تک که با اشتباه مدافعان سپاهان به دست آورده بودند را به راحتی هدر دادند و از سوی دیگر مهاجمان سپاهان یک موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند.
عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در این دیدار محمدباقر صادقی را درون دروازه قرار داده و ابوالقاسم دهنوی، سید مهدی حسینی، کیوان امرایی، امید جهانبخش، سید امید نظامی پور، میرهانی هاشمی، حمیدرضا دیوسالار، میثم مجیدی، احمد حسن زاده و مهرداد بایرامی را به زمین فرستاده بود.
در سوی دیگر میدان زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، لی وینستون را به عنوان دروازه بان و شجاع خلیل زاده، موسی کولیبالی، میلاد سرلک، حسین پاپی، رسول نویدکیا، مسعود حسن زاده، مهرداد محمدی، احسان حاج صفی، عارف غلامی و سرور جباراف را به عنوان ترکیب اصلی در میدان قرار داده بود.
قضاوت این دیدار را علیرضا فغانی برعهده داشت و آرمان اسعدی و حسن یوسفی به عنوان کمک داور اول و دوم، وی را در قضاوت این دیدار کمک کردند.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.