به گزارش ایرنا، پیکرهای مطهر مدافعان حرم که به دست تکفیری ها به شهادت رسیدند از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) با نوحه خوانی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع) بر روی دوش قشرهای مختلف مردم متدین قم تشییع شد.
در طول مسیر تشییع، اقشار مختلف مردم هم دوش با خانواده های شهدا نوای «لبیک یا حسین، لبیک یا زینب و لبیک یا مهدی(عج)» را سرداده و به یاد شهدا، تصاویری از رشادت های آنان را در جنگ با تکفیری ها در دست گرفته بودند.
فرماندهان نظامی، انتظامی و پرسنل نیروهای مسلح، فضلا، کسبه و قشرهای مختلف مردم استان قم، پیکرهای مطهر را تا حرم بانوی آب و آینه همراهی کردند.
پیکرهای مطهر این شهیدان پس از طواف بر گرداگرد مضجع شریف حضرت معصومه(س) و اقامه نماز توسط آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) در قطعه شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه قم در کنار همرزمانشان به خاک سپرده شد.
مردم خداجوی قم و زائران کریمه اهل بیت(س) با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود» ضمن محکومیت جنایت های تکفیری ها در کشورهای منطقه به ویژه سوریه و عراق اعلام انزجار خویش را با مشت های کرده به نمایش گذاشتند.
8138/ 6133/ خبرنگار: فرزانه پیری * انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.