به گزارش ایرنا، عبدالصمد مرفاوی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی صبای قم و سپاهان اصفهان افزود:‌ بازی با سپاهان از جمله بازی های سخت برای ما خواهد بود که امیدواریم با ارائه یک بازی خوب و حساب شده بتوانیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.
وی با بیان اینکه در بازی با استقلال تهران استحقاق گرفتن حداقل یک امتیاز را داشتیم، خاطرنشان کرد: از تماشاگران می خواهیم که فردا حضور پرشوری در ورزشگاه داشته باشند، زیرا حضور آنها می تواند روحیه و انگیزه مضاعفی برای بازیکنان باشد.
سرمربی صبای قم با اشاره به محرومیت حنیف عمران زاده و رضا عنایتی گفت: حنیف در بازی فردا حضور ندارد و باید بتوانیم جای خالی او را پر کنیم، گاه بازیکنان بزرگ اشتباهات انجام می دهند؛ مساله تبانی وی کاملا رد شده و غیرقابل قبول است.
وی با بیان اینکه همه بازیکنان، با انگیزه و تعصب در میدان حضور داشته و بازی می کنند، اظهار داشت: من در هر تیمی که بودم به تیم های پایه اهمیت داده و اگر در صبا بمانم از تیم های پایه این باشگاه نیز در سال آینده استفاده خواهم کرد.
تیم های فوتبال صبای قم و سپاهان اصفهان روز پنجشنبه در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از ساعت 17:45 در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم به مصاف یکدیگر می روند.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور **انتشار: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.