به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با اعضای جمعیت مردمی رویش‌های جماران که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد با اشاره به اینکه مملکت ما امروز دچار فقر شده است اظهار داشت: باید تشکیلاتی داشته باشیم که بتوانیم عده‌ای جوان را برای مناصب عالی کشور  بپرورانیم.

وی با تأکید بر اینکه باید جوانان انقلابی را برای مناصب عالی کشور پرورش داد، افزود: کار خوب و شایسته‌ای است که بتوانیم افرادی را که در هر رشته  شایسته مدیریت کشور هستند پرورش دهیم.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: اگر بشود در موسسه‌ها و جلسه‌های مختلف افرادی با سلسله کمالات پیدا شوند قطعاً کشور در هر عرصه‌ای به آنان نیاز خواهد داشت.

وی بابیان اینکه کشور در پرورش دادن افراد باکمال برای مناصب عالی کشور نقص دارد، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه جوانان باتجربه و دانشمندان زیادی در جامعه وجود دارد اما تک‌تک آنان را از دست می‌دهیم.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه مملکت باید به دست افراد انقلابی حفظ شود، تصریح کرد: مملکتی که اصول و پایه جهان تشیع است اگر مهره‌های انقلابی نداشته باشد قطعاً از بین خواهد رفت.

وی بیان کرد: اگر جوانان انقلابی در عرصه مدیریتی ساخته و معرفی شوند  مسلماً دغدغه مردم کمتر می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان بابیان توصیه به موسسه جمعیت مردمی رویش‌های جماران، عنوان کرد: از افراد باکمال و اقتصاددان کمک بگیرید تا فردی باتقوا سرکار بیاید که این خواسته مراجع، مقام معظم رهبری و مردم است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622502
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.