به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، با برگزاری رقابت‌های انتخابی دو و میدانی کارگران کشور در خراسان رضوی، نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی لتونی در دو بخش آقایان و بانوان مشخص شدند که با این حساب رضا ملک پور دونده استان قم در ماده 400 متر با مانع عضو تیم ملی در این رقابت‌ها شد.

رقابت‌های انتخابی دو و میدانی کارگران کشور با شرکت 80 دونده مرد از 20 تیم استان‌های مختلف سراسر کشور برگزار شد که در پایان در ماده 400 متر با مانع رضا ملک پور از استان قم توانست سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی ورزش کارگری که در خردادماه سال جاری در کشور لتونی به انجام خواهد رسید تصاحب کند.

تجلیل از دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی فوتسال

مهدی مولایاری که در رقابت‌های جهانی فوتسال هوش میانه (id) همراه با تیم ملی کشور برسکوی سوم ایستاد از سوی حسن عابدی مورد تجلیل و قدردانی  واقع شد.

این مراسم در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان به انجام رسید.

 مولا یاری نماینده استان قم در جام جهانی این رشته بود که تا مرحله رده‌بندی پیش رفت و صاحب نشان برنز شد.

پیشکسوت خوش‌نام ورزش دو و میدانی استان قم تجلیل شد

 غلامحسن گائینی پیشکسوت  ورزش دو و میدانی استان قم ازسوی مدیرکل ورزش و جوانان و انجمن پیشکسوتان استان قم مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.

این اقدام فرهنگی که به همت انجمن پیشکسوتان استان قم طراحی و به اجرا گذاشته شد از سال‌ها تلاش و خدمت‌رسانی غلامحسن گائینی به جامعه ورزش استان مقدس قم تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622418
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.