به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی کاهه با اشاره به برخورد جدی با بدحجابی در قم اظهار داشت: همزمان با آغاز این طرح تمامی مراکز تولیدی و توزیعی البسه متخلف در شهر قم شناسایی‌شده و هشدارهای لازم در این خصوص به آنان داده می‌شود و در صورت عدم توجه به هشدارهای داده‌شده این مراکز پلمب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: با افرادی هم که وضعیت پوشش نامناسب دارند و از مصادیق بد پوششی و بدحجابی بوده که شئونات اسلامی و ارزش‌های انقلاب را در شهر کریمه اهل‌بیت (ع) رعایت نمی‌کنند برخورد جدی و قاطع خواهیم کرد و اگر این افراد مجدداً اقدام به تکرار رفتارهای نابهنجار خود کنند با جدیت تمام با آن‌ها برخورد خواهد شد.

پیام تسلیت آیت‌الله سعیدی به بازماندگان حادثه سیل شمال غرب کشور

آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و امام‌جمعه قم در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سیل اخیر منطقه شمال غرب کشور را تسلیت گفت.

متن پیام آیت‌الله سعیدی بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اتفاق تلخ حادثه دردناک سیل اخیر که منجر به جان باختن جمعی از برادران و خواهران عزیز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان شد موجب تأثر و تأسف عمیق گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان محترم برحسب وظیفه خود را ملزم می‌دانم در بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام برای جان‌باختگان طلب مغفرت و اجر اخروی و برای بازماندگان صبر جمیل و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسئلت نمایم و از مسئولان امر می‌خواهیم که با اقدامات لازم قدری از آلام مصیبت دیدگان را تسکین دهند.

ششمین دوره انتخابات کانون وکلای دادگستری استان قم برگزار شد

ششمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره کانون وکلای دادگستری استان قم با حضور پرشور و گسترده وکلای دادگستری استان قم برگزار شد.

در این انتخابات وکلای استان قم از بین 17 نامزد انتخابات، 5 نفر را به‌عنوان عضو اصلی و 3 نفر را به‌عنوان عضو علی‌البدل برای مدت دو سال انتخاب کردند.

بر اساس گزارش: آقایان ابراهیم جلالیان. رضا سخایی. محسن قمی. ابراهیم دلشاد معارف و جعفر افضلی به ترتیب و با کسب بیشترین آرا به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره کانون وکلای قم انتخاب شدند که چهار نفر از منتخبین از گروه مدافعان حق دفاع بودند. سه نفر نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند که همگی از گروه مذکور هستند.

گفتنی است، پس از تأیید انتخابات از سوی هیئت نظارت، اعضای هیئت‌مدیره، ریاست کانون را برای مدیریت و اداره کانون از بین خود و برای مدت دو سال انتخاب خواهند کرد.

با سیاه نمایی علیه نظام و دولت برخورد قانونی می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان قم در یازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان قم طی سخنانی بابیان اینکه بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی استان در هیئت اجرایی به اتمام رسیده است اظهار داشت: پرونده‌ی کاندیداها جهت بررسی نهایی برای شورای نظارت ارسال‌شده است.

وی با اشاره به پایان ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امیدواریم نواقص این مرحله از انتخابات که موردتوجه مراجع عظام نیز قرار گرفت، مورد بازبینی و اصلاح قرار بگیرد.

معاون استاندار قم بابیان اینکه در روزهای آتی فضای انتخابات در سطح کشور و استان تشدید خواهد شد، افزود: امیدواریم که این فضا شاهد شورونشاط توأم با عقلانیت باشد. در روز 29 اردیبهشت شاهد حماسه سیاسی با افزایش سرمایه‌های اجتماعی کشور خواهیم بود.

جمالی با تأکید بر اهتمام مجریان انتخابات به امانت‌داری و صیانت از آرای مردم تصریح کرد: انتظار از متولیان برگزاری انتخابات استان این هست که در این ایام در آماده‌باش کامل باشند.

معاون استاندار قم همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات، تلاش برای افزایش شورونشاط انتخاباتی در بین مردم را خواستار شد.

وی بابیان اینکه اخبار فضای مجازی با جدیت دنبال می‌شود افزود: کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای قم تنها بایستی در مدت تعیین‌شده نسبت به تبلیغات اقدام کنند. با هرگونه سیاه نمایی کاندیداها علیه نظام و دولت برخوردار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619979
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.