به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، علاءالدین بروجردی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی، با بیان اینکه امید است خداوند متعال عنایات خود را در تحقق منویات مقام معظم رهبری شامل حال ما کند، اظهار داشت: در کمیسیون امنیت ملی عرصه گسترده‌ای وظایف این کمیسیون را تشکیل می‌دهد و اعضای کمیسیون تعدادی از سرداران هشت سال دفاع مقدس هستند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه حائز اهمیت است به فضل الهی و حمایت‌های مقام معظم رهبری در این وضعیت بحرانی کشورهای منطقه، ایران توانسته از یک امنیت داخلی خوبی برخوردار باشد، علی‌رغم توطئه‌های متعدد دشمنان این کشور از یک امنیت پایدار برخوردار است.

بروجردی با اشاره به تهاجم جدی دشمنان انقلاب اسلامی گفت: حفظ سرمایه عظیم نسل جوان وظیفه مهم همگانی است، چراکه تأثیر بسیار مثبتی بر انقلاب داشته ‌که امید است استفاده از این سرمایه عظیم ملی داشته باشیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به هزینه‌های بسیاری که آمریکایی‌ها در کشورهای مختلف می‌پردازند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در افغانستان قرارداد مصونیتی خود را گرفته و مانده‌اند؛ امروز نیز بمب‌های ده تنی خود را علیه این ملت مظلوم آزمایش می‌کنند.

بروجردی با اشاره به مقاومت دولت و مجلس عراق در مقابل آمریکایی‌ها گفت: مقاومت مردم عراق به دلیل عنایات ویژه ائمه (ع) و نقش ویژه مرجعیت آیت‌الله سیستانی است.

وی گفت: علی‌رغم هزینه بسیار هنگفت میلیاردی عربستان در یمن و کشتار وحشیانه بیش از ده هزار انسان بی‌گناه، آثار شکست عربستان در این کشور مشهود است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619949
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.