به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به‌نقل از مرکز خبر حوزه، ولی‌الله بیاتی در دیدار آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به عملکرد شورای چهارم به‌ویژه در سال گذشته اظهار داشت: شورای اسلامی شهر قم در سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی را در خود شاهد بوده است و همه ادارات استان تعامل خوبی با شورا و شهرداری برقرار کردند تا شرایط بهتر شود.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی استان قم باهمت همکاران در شهرداری با سرعت پیش می‌رود که خروجی آن در سطح شهر نهایی شده و چند پروژه باقی‌مانده نیز تا ماه آینده به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه شورای دوره چهارم شورای همراه و کاملی بود، عنوان کرد: این موضوع را می‌توان در انتخاب سقائیان نژاد به‌عنوان شهردار دید و ما سعی کردیم شهرداری را انتخاب کنیم که تجربه کافی را در این زمینه داشته باشد.

وی در توضیح بودجه سال 96 شهرداری قم بیان کرد: شهرداری بودجه 1400 میلیارد تومانی را به صحن شورا ارائه داد اما با بررسی‌های صورت گرفته شورا بودجه 2200 میلیارد تومان را به تصویب رساند که 80 درصد آن به بخش عمران اختصاص دارد.

بیاتی با تأکید بر اینکه بودجه سال جاری 200 میلیارد تومان نیز پیوست دارد، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده بنا گردید پروژه‌های عمرانی در سال 96 در ابتدا سال کلنگ بخورد و تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

به گفته وی، فاز یک مترو قم به پایان رسیده و فاز دوم نیز که از سمت پردیسان به داخل شهر خواهد بود عملیات حفر تونل آن آغازشده است.

رئیس شورای شهر قم گفت: شرایط بسیار خوبی در شورا حاکم است و برای شورای پنجم حدود 689 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که انتخابات افراد اصلح می‌تواند یک نقش اساسی در شهر داشته باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618283
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.