به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد امشب در دیدار با آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به روند تهاتر و بدهی‌های شهرداری، اظهار داشت: 2 هزار و 200 میلیارد تومان بودجه سال 96 قم است که نسبت به سال گذشته حدود 64درصد افزایش داشته است، همچنین امسال برنامه داریم که مانند سال گذشته بودجه به‌طور کامل محقق شود.

وی بابیان اینکه شهرداری در سال 95 بدهی زیادی داشت، افزود: حدود 900 میلیارد تومان از هزار و 600 میلیارد بدهی که در سال 95 داشتیم را تهاتر کرده‌ایم.

شهردار بیان کرد: شهرداری قم با همه گرفتاری‌ها حدود 700 میلیارد تومان طلبی را که از دولت داشت را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام از مشکلات دیگر شهرداری بود، تصریح کرد: خوشبختانه بیش از 90 درصد پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان سال 95 به بهره‌برداری رسیده است.

سقائیان نژاد بیان کرد: در بحث محیط‌زیست بیش از 330 هکتار به فضای سبز قم افزوده شده است، همچنین در بحث‌های پسماند حرکت‌های خوبی انجام شده که مردم زباله‌های خشک و تر را جداسازی شده تحویل می‌دهند.

وی عنوان کرد: در 250 نقطه شهر پیش‌بینی‌شده که اذان پخش شود که قم جو مربوط را را با این کار داشته باشد، همچنین بیش از 250 هزار تن آسفالت‌ریزی داشته‌ایم که در یک جمع‌بندی وضعیت مطلوبی حاکم است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614260
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.