به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه، وی روز سه شنبه در دیدار خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی ، به دیدار خود با آن فقید سعید اشاره کرد و افزود:‌ به ایشان گفتم که خاطراتتان را ثبت کنید، گفتند که این کار را انجام داده اند. خاطرات ایشان مهم است و این خاطرات مبادی تحلیل مسائل مختلف است.
وی به تجلیل از کتاب «امیرکبیر یا قهرمان مبارزه با استعمار» آیت الله هاشمی پرداخت و خاطرنشان کرد: من موفق به مطالعه آثار آن مرحوم نشده بودم. در این اواخر کتابی را که راجع به امیرکبیر نوشته بودند به دستم رسید و همچنان مشغول مطالعه آن هستم. این کتاب هم از نظر تحلیل مطالب و هم از نظر قلم و هم از نظر محتوا بسیار جالب است.
آیت الله شبیری زنجانی با ابراز تاسف از ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: نه تنها ما بلکه بسیاری از افراد، از فوت ایشان اظهار تأسف کردند و هم با زبان حال این تأسف را نشان دادند. امیدواریم که مورد رحمت خداوند تعالی و عنایات پیامبر اکرم و ائمه طاهرین علیهم السلام قرار بگیرند و إن شاء الله که عنایات حضرت امیرالمؤمنین 'سلام الله علیه' _که امروز به نام ایشان است_ و حضرت ولی عصر (عجل الله فرجه) شامل حال بیت ایشان باشد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری اواخر دی ماه سال گذشته درسن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
6133/ تنظیم- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.