به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،  رائین اکبر خانزاده عصر امروز در مراسم رونمایی از بزرگ‌ترین قرآن طلای جهان که با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی برگزار شد، با اشاره به اهمیت کتابت چنین قرآنی اظهار داشت: بنده سال گذشته کوچک‌ترین قرآن نقره جهان را کتابت کردم که آن قرآن با چشم غیر مسطح هم قابل‌خواندن بود.

وی بابیان اینکه کتابت کوچک‌ترین قرآن نقره جهان 6 ماه به طول انجامید ، افزود: از 20 سال پیش تاکنون به کار کتابت قرآن مشغول هستم و تاکنون 26 قرآن کتابت کرده‌ام.

کاتب بزرگ‌ترین قرآن طلای جهان ادامه داد: این قرآن به خط عثمان طه با جلد قلم کاری شده زیر نظر یکی از اساتید هنرمند اصفهان صورت گرفته است، زندگی من از کتابت قرآن تأمین می‌شود و قرآن برکات زیادی در زندگی من ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در کتابت این قرآن از طلای 24 و 18 عیار همراه با نقره استفاده‌شده است و عواید کتابت بزرگ‌ترین قرآن مطلای جهان پس از فروش به کودکان سرطانی اهدا خواهد شد.

خانزاده با تأکید بر هزینه 800 میلیون تومانی برای کتابت بزرگ‌ترین کتاب قرآن طلای جهان ،ابراز کرد: قیمت‌گذاری این کتاب سه میلیارد تومان شده است، همچنین قرآن‌های کتابت شده من در موزه‌های داخل و خارج از کشور به نمایش گذاشته‌شده است.

وی زمان کتابت این قرآن طلایی را دو سال برشمرد و گفت: از مراجع تقلید به خاطر حمایت‌هایی که از هنرمندان قرآنی دارند تشکر می‌کنم و دوست دارم کار کتابت قرآن کریم را گسترش دهم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611034
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.