به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، مدیر منطقه 12 بیمه پاسارگاد با اشاره به اینکه این منطقه در میان 15 منطقه بیمه پاسارگاد کشور رتبه دوم را کسب کرده است، گفت: کسب این رتبه موفقیت چشمگیری بوده اما این دستاورد ابتدای راه است.

 

رتبه دوم بیمه پاسارگاد در کشور
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، آقای بخشنده در نخستین گردهمایی پیشروان پاسارگاد که با حضور نمایندگان بیمه عمر سازمان تخصصی فروش و آموزش بیمه عمر کد 0924 که در تالار ونوس شهر قم برگزار شد، با بیان اینکه حضور نیروهای جوان در گروه پیشروان پاسارگاد بسیار امیدبخش است، اظهار کرد: برای اینکه کار را به نتیجه برسانیم باید اهتمام جدی داشته باشیم و نسبت به رتبه‌بندی‌ها بی‌توجه بوده و برای افق‌های والا تلاش کنیم.
وی با اشاره به اینکه منطقه 12 پاسارگاد در میان 15 منطقه بیمه پاسارگاد کشور رتبه دوم را کسب کرده است، عنوان کرد: کسب این رتبه موفقیت چشمگیری بوده اما این دستاورد ابتدای راه است.
مدیر منطقه 12 بیمه پاسارگاد خاطرنشان کرد: آمار بیمه‌نامه‌های صادر شده در استان قم به 16 هزار فقره رسیده است اما با وجود جمعیت بیش از یک میلیون نفری قم تا کنون نتوانسته به جایگاه مورد نظر برسیم که امیدواریم با حضور متخصصین با تجربه ای همچون آقای رضایی و خانم علی بخشیان به نتایج مطلوب‌تری برسیم.
وی با تاکید بر اینکه در شعبه بیمه پاسارگاد استان قم به دنبال صدور سریع، به موقع و با دقت بیمه‌نامه‌ها هستیم، تصریح کرد: افراد باید در تهیه فرم بیمه‌گذاران دقت لازم را داشته باشند تا بیمه‌نامه‌ها در سریع‌ترین زمان تهیه شود.
وی با بیان اینکه ما از صداقت خود هراسان نیستیم، عنوان کرد: اگر بیمه‌گذار از عدم دریافت اطلاعات کافی شاکی باشد افراد دیگر را از بیمه دور می‌کند.
مدیریت منطقه 12 بیمه پاسارگاد دراستان قم خاطرنشان کرد: با توجه به بالا رفتن بردروی تولیدی با درخواست‌های مستمری که از مرکز داشته‌ایم، دو نفر دیگر به مجموعه شعبه بیمه پاسارگاد در استان قم اضافه می‌شوند؛ وی ضمن تقدیر از برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی در سازمان فروش بیمه عمر کد 0924 (پیشروان پاسارگاد) یادآور این مهم شد: بیمه پاسارگاد شعبه استان قم بایستی حداقل بیمه نامه های عمر خود را به 150 هزار بیمه نامه برساند.

مدیر ارشد آموزش و فروش بیمه عمر:
نمایندگان بیمه عمر از دارایی‌های مردم حراست می‌کنند


مدیر ارشد آموزش و فروش بیمه عمر گفت: نمایندگان بیمه عمر در حقیقت از دارایی‌های مردم حراست می‌کنند و به عنوان یک مشاور بنیان خانواده‌های بیمه‌گذاران را حفظ خواهند کرد چرا که یک خانواده بدون سرپرست و نداشتن منبع مالی مورد نیاز دچار مشکلات بسیاری می‌شود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، مجید رضایی نیز در این همایش، از حضور نمایندگان بیمه عمر در این مراسم تقدیر کرد و گفت: آغاز فعالیت نشریه «ب مثل بیمه» یکی از دستاوردهای سازمان تخصصی فروش و آموزش بیمه عمر است که امیدواریم نمایندگان پیشروان پاسارگاد در معرفی این نشریه مشارکت‌های لازم را داشته باشند.
وی اضافه کرد: آگاهی‌بخشی به مجموعه انسان‌هایی که با حقوق بیمه‌ای خود آشنا نیستند یکی از اهداف نشریه «ب مثل بیمه» است که با تلاش سلیمیان سردبیر و همکاران ایشان امیدواریم با استفاده همه جانبه از ظرفیت‌ها بتوانیم به این هدف برسیم.
مدیر ارشد آموزش و فروش بیمه عمر با اشاره به رونمایی از تندیس زرین برترین مشاور حرفه‌ای بیمه عمر اظهار کرد: بزرگترین دستاوردی که رسیدن به این تندیس برای نمایندگان حرفه ای بیمه عمر دارد این است که برای ایشان مسیری را فراهم میکند تا در آن مسیر خودشان را به یک چالش پرهیجان دعوت کنند و این چالش نمایندگان را می آزماید تا به آن برتریهای لازم برسند. این تندیس بهترین بهانه برای شکوفایی ظرفیت های درونی یک نماینده حرفه ای است. دستیابی به این تندیس معیاری جهت میزان رشد و تعالی شما در حرفه ی خودتان یعنی خدمت به بیمه گذاران خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه مشاوران اول تا سوم بیمه عمر در سال جاری انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: نمایندگان بیمه عمر در حقیقت از دارایی‌های مردم حراست می‌کنند و با آگاهی بخشی در مشاوره های خود سبب حفظ بنیان های خانواده در نبود سرپرستان خانوارها می شوند چرا که خانواده ها بدون سرپرست و بدون داشتن منبع مالی مورد نیاز دچار مشکلات بسیاری می شوند. رضایی با بیان اینکه تندیس مشاور برتر به خادم‌ترین مشاوران اختصاص داده می‌شود، عنوان کرد: سال آینده بیمه عمردر سازمان فروش با کد 0924 با عنوان «هدف، تعهد، اقدام و عمل» نام‌گذاری شده است چرا که هر فرد باید برای هر مقطعی از زندگی خود هدف داشته و نسبت به هدف خود تعهدات مشخصی را دنبال کند و در این مسیر از هیچ اقدام و عملی دریغ نکند.

/عکاس: عباس فرامرزی - خبرآنلاین/

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610835
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.