به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی در دیدار جمعی از مردم اظهار کرد: آمریکا و ایادی آنها روز به روز بر دشمنی خود علیه اسلام خواهند افزود و با برنامه های جدیدی به میدان خواهند آمد تا بتوانند اسلام را از بین ببرند.
وی در ادامه با بیان این که امام راحل توانستند خدمات بسیار ارزشمندی به جامعه و نظام کنند بر ادامه راه این فقیه مجاهد تاکید کرد.
این مرجع تقلید با اشاره به این که اسلام اصول مهمی از جمله امامت دارد گفت: امام(ع) پل اتصال مردم و خدای متعال است، امامت آن قدر مهم و از جایگاه ارزشمندی در اسلام برخوردار است که خدا این مدال را بر عهده افراد خاص قرار داده است و هر کسی را لایق آن ندانست.
آیت الله نوری همدانی گفت: امامت و عظمت آن باعث شد دشمنان برای از بین بردن آن همه تلاش را به کار گیرند، چون می دانستند تا امام(ع) است اسلام خواهد بود.
وی ادامه داد: دشمنان در همه زمان ها فتنه های زیادی را ایجاد کرده و با عمل کرد نادرست خود کاری کردند تا جامعه از مسیر اصلی خود منحرف شود و راه نادرست را در پیش گیرند.
وی گفت: دشمنی منحرفان تا جایی پیش رفت که حتی برای از بین بردن حضرت مهدی(عج) فرزندان زیادی را قربانی کردند تا جلوی به دنیا آمدن آخرین منجی را بگیرند، ولی تا کنون این تلاش ها بی ثمر ماند.
آیت الله نوری همدانی، محبت عملی و قلبی را 2 امر مهم در نجات بشریت دانست و بر اهمیت این موضوع تاکید کرد.
این مرجع تقلید بابیان این که شرط قبولی اهل بیت(ع) پذیرش ولایت آن بزرگواران است، اظهار داشت: قرآن و اهل بیت(ع)، 2 هدیه بزرگ الهی به جامعه بشری است و هر کسی به این 2 هدیه پیوند بخورد نجات خواهد یافت.
8138/ 1175 تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.