به گزارش ایرنا، عبدالصمد مرفاوی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی صبای قم و تراکتورسازی تبریز افزود: این هفته با یک تیم بسیار حرفه ای و با تجربه بازی خانگی سختی را پیش رو داریم که برای ما بسیار مهم است.
وی با بیان این که به جایگاه 2 تیم در لیگ برتر کاری نداشته و می خواهیم بازی خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم برنامه خود را در زمین به خوبی عملی کرده و سه امتیاز حساس بازی را به دست بیاوریم.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به انگیزه و روحیه بازیکنان این تیم برای بازی فردا تصریح کرد: تیم سیاه جامگان در دیدار این هفته به پیروزی رسیده و رتبه صبای قم یک پله سقوط کرده است، اما ما هم می خواهیم همچون صنعت نفت و سیاه جامگان به پیروزی دست یابیم.
وی با اشاره به اهمیت و حساسیت پنج بازی انتهایی لیگ برتر برای تیم فوتبال صبای قم، گفت: در بازی گذشته اشتباهات بزرگی انجام دادیم که باعث باخت ما شد، اما به هر حال برای بازی با تراکتورسازی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم.
دیدار 2 تیم فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور روز جمعه ساعت 17:15 در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار می شود.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.