به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در دیدار نوروزی با کارکنان فرمانداری و بخشداری های استان در تالار امام جواد(ع) استانداری قم، اهتمام دولت تدبیر و امید در اجرای سیاست های تبیین شده نظام در حوزه های داخلی و بین المللی را مورد اشاره قرار داد.
وی با بیان این که رویه دولت تدبیر و امید، اعتدال و میانه روی است افزود: این رویکرد دولت در اجرای تصمیمات کلان کشور در جهت آموزه های دین مبین اسلام بوده و می توانیم با این گفتمان منطقی و عقلانی به مقاصد نظام در سطح داخلی و بین المللی برسیم.
وی ضمن تقدیر از تلاش و تعامل همه کارکنان دستگاههای اجرایی در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید ادامه داد: نقش فعالیت و عملکرد کارکنان فرمانداری و بخشداری ها در ایام خاص و در صحنه های مهم سیاسی در استان بی بدیل است.
استاندار قم در ادامه با بیان این که حدود 25 هزار میلیارد ریال اعتبار در طول مدت سپری شده از دولت یازدهم برای اجرای طرح های مختلف در استان تخصیص یافته است افزود: این اعتبارات پس از کارشناسی، نیازسنجی استان و نیز مطالعه دقیق هر یک از طرح ها تخصیص و اقدام های مهم در راستای تولید و اشتغال صورت گرفته است.
صادقی با تاکید بر اهتمام دولتمردان در امر تولید و اشتغال و توسعه صنعت کشور، افزود: جلسه های متعددی در سطح استان با موضوع اقتصاد مقاومتی برای پایش مشکلات واحد های تولیدی برگزار شد که تزریق حدود 2هزار میلیارد ریال سرمایه در گردش به این واحدها برای توسعه تولید و اشتغال از نتایج این جلسه ها بوده است.
وی همچنین با اشاره به نام گذاری سال 96 از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال»، افزود: حفظ و افزایش اشتغال با ایجاد بسترهای لازم فراهم می شود که در این مسیر توسعه اقتصاد خرد و روستایی می تواند نقش مهمی در بهبود معیشت خانواده ها داشته باشد.
استاندار قم تاکید کرد: توسعه زیرساخت ها و ظرفیت های گردشگری در استان لازمه تولید و اشتغال است که باید ارتقای سطح خدمات به مردم و افزایش سرانه اشتغال مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
استان قم دارای پنج بخش مرکزی، کهک، سلفچگان، جعفریه و خلجستان است.
7404/ 1175 تنظیم کننده: محمد زمانی راد ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.