سعید ابراهیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در روز طبیعت در سطح استان قم حداقل با رگبار و حداکثر با بارش متناوب باران روبرو هستیم، از این رو مردم هنگام خروج از منزل به این مساله توجه داشته باشند و از نشستن در نزدیکی رودخانه ها به علت احتمال بالا آمدن آب خودداری کنند، هر چند که این امر سیل را به همراه ندارد.
وی وضعیت هوا را در روز طبیعت قسمتی ابری تا نیمه ابری و در برخی از ساعت ها با افزایش ابر و بارش باران و گاهی وزش باد پیش بینی کرد و گفت: در این روز سمت باد شرقی و سرعت آن 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت و بیشینه و کمینه دما 20 و 8 درجه سانتیگراد است.
13 فروردین ماه به عنوان روز طبیعت نامگذاری شده است.
وی در بخش دیگر سخنان خود وضعیت هوای قم را امروز ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد اعلام کرد و گفت: سرعت باد 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت از سمت غربی و بیشینه دما 27 درجه سانتیگراد و کمینه دما امشب 9 درجه سانتیگراد می باشد.
ابراهیمی، وضعیت هوای قم را فردا قسمتی ابری تا نیمه ابری به همراه افزایش ابر و رگبار باران در عصر پیش بینی کرد و گفت: سرعت وزش باد 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت از سمت شرقی و بیشنه و کمینه دما 23 و 10 درجه سانتیگراد است.
7406/ 1175 خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.