حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این تعداد زائر نوروزی، حرم مطهر 444 امامزاده را زیارت کرده اند.
وی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه گفت: طرح آرامش بهاری یکی از ویژه برنامه های نوروزی سازمان اوقاف است که استقبال خوبی از این طرح در سال های اخیر شده است و امسال برای ششمین سال در جوار حرم امامزادگان از 26 اسفندماه سال گذشته آغاز به کار کرد و تا 14 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم بیان داشت: 32 بقاع متبرک امامزداگان در قم طرح آرامش بهاری را با برپایی خیمه های معرفت در قالب غرفه های مختلفی از جمله کودک، فضای مجازی و خانواده، پاسخگویی به سوالات شرعی، چندرسانه ای، معرفی فرهنگ وقف و امامزادگان، حجاب و عفاف را اجرا می کنند.
وی گفت: در این طرح 120 تن از روحانیان و مبلغان حوزه های علمیه فعالیتهای فرهنگی را در بخش های مختلف به مسافران نوروزی ارائه می کنند که تا کنون بیش از 980 هزار تن از این خیمه ها بازدید کرده اند.
حسینی مقدم با بیان این که 15 بقاع متبرکه و زائرسرا برای اسکان مسافران نورزی آماده سازی شده است گفت: 10هزار و 461مسافر نوروزی در زائر سرای امامزادگان و بقاع متبرکه اسکان یافتند.
/8138/ 6133/خبرنگار : فرزانه پیری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.