در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: به آگاهی مردم شریف شهرستان قم و بخش های تابعه می رساند ثبت نام از داوطلبان عضویت در دوره شوراهای شهر و روستا که از تاریخ سی اُم اسفندماه 95 آغاز شده است، امروز به پایان می رسد.
اطلاعیه ادامه یافته: لذا از داوطلبان گرامی درخواست داریم که چنانچه قصد ثبت نام برای عضویت در شورای شهر قم و شهرهای قنوات، دستجرد، کهک، جعفریه و سلفچگان را دارند به فرمانداری قم مراجعه نمایند.
اطلاعیه حاکی است: داوطلبان عضویت در شورای اسلامی روستاها نیز تا ساعت 16 روز جاری به بخشداری های تابعه مراجعه نمایند.
در این اطلاعیه اضافه شده است: از داوطلبان گرامی درخواست داریم، به منظور سهولت در کار، ضمن همراه داشتن مدارک اعلام شده در اسرع وقت به مراکز ثبت نام مراجعه کنند.
29 اردیبهشت ماه 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.
استان قم دارای یک شهرستان قم و پنج بخش جعفریه، سلفچگان، کهک، مرکزی و خلجستان است.
در پنجمین دوره شوراهای اسلامی در شهر قم 13 تن عضو شورای اسلامی این شهر می شوند؛ تعداد اعضای شورای اسلامی پنج شهر خلجستان، جعفرآباد، قنوات، سلفچگان و کهک نیز هر کدام پنج تن است که در مجموع 38 تن برای شوراهای اسلامی «شهر» استان قم انتخاب می شوند.
در بیش از 130 روستای استان قم، شورای اسلامی روستا تشکیل می شود؛ تعداد اعضای شوراهای اسلامی روستا بر اساس جمعیت آنان 3 یا پنج تن است، از این رو در استان قم بیش از 400 تن برای عضویت در شوراهای اسلامی «روستا» انتخاب می شوند.
7405 / 1175 تنظیم کننده: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشاردهنده: رضا علیمحممدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.