سرهنگ احمد پوربافرانی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزادراه تهران – قم به عنوان محور ورودی به استان و نیز بزرگراه قم – سلفچگان – اراک به عنوان محور خروجی استان قم شاهد ترافیک نیمه سنگین بوده و پیش بینی می شود روند کاهش بار ترافیکی این محورها از امشب آغاز شود.
وی اضافه کرد: بار ترافیکی ورودی به استان قم،در ساعت های منتهی به سال تحویل به اوج خود رسید و با گذشت زمان بار ترافیکی در تمامی محورهای مواصلاتی استان رو به کاهش است.
رئیس پلیس راهور قم، با بیان اینکه امسال نسبت به سالهای گذشته شاهد رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان وسایل نقلیه هستیم ادامه داد: سرعت غیرمجاز، سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ مهمترین تخلف های ثبت شده در روزهای گذشته بوده است.
استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم – تهران به طول 1300 کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول 87 کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم – کاشان به طول 104 کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول 173 کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول 136 کیلومتر اشاره کرد.
استان قم در شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور قرار گرفته است.
7404/ 6133/ خبرنگار: محمد زمانی راد **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.