به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، استاندار قم در این جلسه، بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی در طرح های عمرانی و اقتصادی تاکید کرد.
سید مهدی صادقی با بیان این که تصدی گری دولت یکی از مهمترین چالش های کشور در بحث توسعه اقتصادی است افزود: طرح های عمرانی جدید باید به بخش خصوصی واگذار شود.
وی خاطرنشان کرد: هیچ توسعه پایدار در صورت حمایت نکردن از بخش خصوصی محقق نخواهد شد.
وی با بیان این که در سال گذشته طرح های خوبی به مرحله اجرا رسید افزود: مبنای شناسایی، امکان سنجی و عملیاتی نمودن طرح ها بررسی کارشناسانه بوده است.
استاندار قم با اشاره به مطالبات شهرداری و تخصیص هفت هزار میلیارد ریال توسط دولت از مجموعه نمایندگان قم و مسئولان در راستای پیگیری این مطالبات قدردانی و تصریح کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی مهمترین نقش را در تحقق این مطالبات ایفا نمود.
وی همچنین تلاش همه مجموعه های امنیتی استان را مورد توجه قرار داد و افزود: خوشبختانه شاهد امنیت بسیار خوبی در سطح کشور و استان قم بوده ایم.
صادقی در ادامه با اشاره به در پیش بودن عید نوروز، تلاش مجموعه های مختلف را برای میزبانی از مهمانان نوروزی مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد که این مساله به رضایت مردم در این ایام منجر شود.
در ادامه، طرح احداث مرغداری تخم گذار با ظرفیت 60 هزار قطعه به مساحت 24 هزار مترمربع، احداث مجتمع گردشگری سلامت در مساحت 294 هزار مترمربع، احداث شهرک صنعتی خصوصی به مساحت 99 هکتار و نیز احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی به مساحت 51 هزار و 502 متر مربع مورد تصویب اعضا قرار گرفت.
تعیین کاربری جهت احداث نیروگاه خورشیدی 10مگاواتی به مساحت20 هکتار، احداث نیروگاه خورشیدی500کیلووات ساعتی به مساحت یک هکتار و نیز اجرای طرح درختکاری به مساحت سه هکتار از مهمترین طرح های تصویب شده در این جلسه بود.
اختصاص بودجه تسهیلات به خودروی ون گردشگری به مبلغ یک میلیارد ریال و خودروی سواری به مبلغ 250 میلیون ریال، 120 طرح مشاغل خانگی روستایی مستقل و به ازای هر طرح 40 میلیون ریال و پرداخت اعتبارات مشاغل خانگی به طرح های پشتیبان از جمله مصوبات این شورا در بحث اشتغال بود.
7404/ 1175 تنظیم کننده: محمد زمانی راد ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.