کریم بهرامی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: اگر ما در برابر صبا بایستیم خودمان ضرر می کنیم، اکنون بین مجموعه صبا و هیات فوتبال هماهنگی وجود دارد و این رابطه در ادامه تقویت خواهد شد.
وی برخی شایعات در مورد احتمال حمایت نکردن هیات فوتبال قم از تیم صبا را رد کرد و گفت: ما از این تیم حمایت خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: دنبال یک اسپانسر خوب برای حمایت تیم صبا و یا واگذاری آن به بخش خصوصی هستیم و اگر این مشکل برطرف شود نقل و انتقالات کامل تیم به قم نیز صورت می گیرد.
صبای قم هم اکنون با انجام 24 بازی و کسب 22 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد.
بهرامی با اشاره به وضعیت تیم فوتسال یاسین پیش رو قم نیز گفت: این تیم نیز به شرکت یاسین واگذار شده ولی مطابق توافقات فی مابین، قرار شد ضمانت نامه ای را تا 11اردیبهشت به هیات فوتبال تحویل دهند و بعد از تحویل ضمانت نامه، به صورت قطعی تیم به آنها با پیش شرط هایی، واگذار می شود.
یاسین پیشرو قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سال جاری در رده دهم قرار گرفت.
رئیس هیات فوتبال استان قم در مورد فوتبال بانوان نیز گفت: ما به دنبال سرمایه گذاری و نتیجه گیری در این بخش هستیم ضمن این که فعالیت خود را بیشتر در حوزه فوتسال دنبال می کنیم.
کریم بهرامی هفته قبل بار دیگر به عنوان رئیس هیات فوتبال استان قم از طریق برگزاری انتخابات انتخاب شد، وی چهار سال قبل نیز این مسئولیت را به عهده داشت.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.