به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم؛ احد جمالی در جلسه هماهنگی برگزاری این همایش، با اشاره به دعوت از نمایندگان احزاب، اصناف و تشکل ها در این همایش تصریح کرد: باید تدابیری اتخاذ شود تا افراد تاثیرگذار در جامعه در این جلسه حضور یابند.
وی با اشاره به اهمیت تخصص در مساله مدیریت شهری اظهار داشت: انتخاب افراد بی اطلاع از مدیریت شهری در سطح کشور مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است.
جمالی با بیان این که تخصصی شدن شوراها در افزایش کارآمدی شهرداری ها نقش موثر دارد افزود: آگاهی بخشی لازم به مردم در رابطه با این مساله باید صورت بگیرد.

** راه اندازی بخش نظرات شهروندان در پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم
مدیرکل روابط عمومی استانداری قم نیز گفت: بخش ایده ها و نظرات در پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم جهت دریافت پیشنهادات شهروندان قمی راه اندازی شد.
سید رضا علیزاده طباطبایی در گفت و گویی با اشاره به اهداف ایجاد بخش ایده ها و نظرات اظهار داشت: استفاده از نظرات و خرد جمعی برای توسعه و پیشرفت استان یکی از رویکردهای اصلی این طرح می باشد.
وی با بیان این که بهره مندی از نظرات نخبگان و قشرهای مختلف جامعه جایگاه ویژه ای در سیاست های دولت تدبیر و امید دارد افزود: حسب دستور استاندار قم این بخش در پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم به آدرس www.ghom.ir راه اندازی شده است.
وی افزود: شهروندان قمی می توانند با مراجعه به این سامانه، ایده های خود در زمینه های مختلف اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و سیاسی اجتماعی را با مدیران ارشد استان در میان بگذارند.
8138/ 1175 تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.