حسن عبدالهی مهر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این مدارس شامل 2 هزار و 800 کلاس است که در سه گروه ویژه، الف و ب قرار دارد.
وی اضافه کرد: 80 کلاس در گروه ویژه، 600 کلاس در گروه الف و 2 هزار و 120 کلاس نیز در گروه ب قرار دارد.
وی گفت: گروه ویژه شامل مدارسی است که اتاق های آن مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی و پتو است و حمام و آشپزخانه نیز مشترک است.
عبدالهی افزود: اردوگاه فرهنگی تربیتی 15 خرداد، پردیس دانشگاه فرهنگیان طالقانی و پردیس دانشگاه فرهنگیان حضرت معصومه(س) نیز در گروه ویژه قرار دارد.
وی اضافه کرد: گروه دوم مدارسی است که اتاق های آن مجهز به فرش، پتو، وسایل خنک کننده و گرمازا و یخچال است و تلویزیون، حمام و آشپزخانه آن مشترک است.
وی ادامه داد: گروه سوم نیز مدارسی است که اتاق های آن مجهز به فرش، پتو، وسایل گرم کننده و خنک کننده است و یخچال، تلویزیون، حمام و آشپزخانه مشترک است.
عبدالهی با اشاره به فعالیت هفت پایگاه در نواحی چهار گانه آموزش و پرورش قم برای ثبت نام حضوری اسکان فرهنگیان در تعطیلات نوروز، خاطرنشان کرد: امسال اسکان مدارس از 26 اسفندماه آغاز می شود و تا پایان 13 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
وی افزود: ثبت نام اینترنتی اسکان فرهنگیان نیز از پنج اسنفدماه جاری آغاز شده است و تا 25 اسفندماه ادامه دارد که پذیرش در 40 مدرسه به صورت اینترنتی انجام می شود.
به گفته وی، در نوروز امسال 400 تن از عوامل اجرایی و خدماتی به زائران و فرهنگیان اسکان یافته در مدارس خدمات ارائه می دهند و آموزش های لازم را در حوزه های ایمنی، بهداشت و سلامت دریافت کرده اند.
رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش قم بیان کرد: این اداره کل با تشکیل هشت کمیته تخصصی از جمله کمیته های حفاظت و تامین امنیت، روابط عمومی و اطلاع سرانی، ارزیابی و نظارت، بهداشت و سلامت و امور فرهنگی و تبلیغات نهایت تلاش خود را در راستای ارائه بهینه خدمات اقامتی و رفاهی به زائران و مهمانان انجام می دهد.
در طرح اسکان نوروزی سال گذشته 432 هزار و 374 نفر روز در قالب 67 هزار و 476 خانوار در مدارس و فضاهای آموزشی مربوط به آموزش و پرورش قم اسکان یافتند.
/2085/ 6133/ خبرنگار: سمیه حیدری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.