به گزارش ایرنا، یاسین پیشرو عصر جمعه در سالن 2 هزار نفری ورزشگاه شهید حیدریان میزبان زردپوشان شهرداری ساوه بود که به علت اختلاف های به وجود آمده، مسئولان این باشگاه بازیکنان خود را به داخل زمین نفرستادند.
با وجود این که بازیکنان تیم ساوه در زمین مسابقه حاضر شده بودند و با گرم کردن خود آماده مسابقه بودند، اما به خاطر حاضر نشدن تیم یاسین پیشرو در زمین مسابقه، داور سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد.
مسئولان تیم فوتسال یاسین پیشرو مدعی شدند که علت حضور نیافتن در این مسابقه، عدم تعهد مسئولان هیات فوتبال استان قم به واگذاری رسمی این تیم به آنها بوده است.
پس از انجام نشدن این مسابقه، تماشاگران نسبت به این تصمیم مسئولان تیم فوتسال یاسین پیشرو معترض بودند و خواستار رسیدگی به این موضوع در فوتسال استان قم شدند.
بر اساس قانون، نتیجه این دیدار به علت شرکت نکردن یاسین پیشرو، 3 بر 0 به سود تیم شهرداری ساوه اعلام می شود.
میلاد امیری (داور)، احسان سبزواری (داور دوم)، علی احمدی (داور سوم) و مصطفی زینی (داور وقت نگهدار) در صورت انجام شدن این مسابقه، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند، بهمن غفاری ناظر داوری و مرتضی درودیان نماینده فدراسیون در این مسابقه بودند.
یاسین پیشرو در حالی در آخرین دیدار خانگی این فصل مقابل شهرداری ساوه حاضر نشد که در آخرین دیدار فصل جاری مسابقه های لیگ برتر فوتسال ایران در هفته بیست و ششم مهمان گیتی پسند اصفهان است و شهرداری ساوه نیز در آخرین دیدار خود میزبان فرش آرای مشهد از استان خراسان رضوی می باشد.
با احتساب نتیجه 3 بر 0 این دیدار به سود شهرداری ساوه؛ تیم شهرداری ساوه با 13 برد، 6 تساوی و 6 شکست؛ 45 امتیازی شد و تاکنون 78 گل زده و 64 گل خورده است و در رده ششم قرار دارد.
تیم یاسین پیشرو نیز با 8 برد، 2 تساوی و 15 باخت هم چنان 26 امتیازی می باشد و تاکنون 45 گل زده و 64 گل خورده است و در جایگاه دهم قرار دارد.
7406/ 6133/ خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.