به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی روز یکشنبه در دیدار با دبیر و اعضای ستاد هماهنگی ستاد تسهیلات و خدمات سفر زائران نوروزی قم اظهار داشت: اگر نهاد یا ارگانی می خواهد مردم قضاوت مناسبی در مورد آن داشته باشند، بخش زیادی از این موضوع به رفتار آن ارتباط دارد.
وی اضافه کرد: هر شهر و یا استانی از کشور دیدنی ها و شنیدنی های خاص خود را دارد و در این میان قم نیز از ویژگی های منحصربه فردی برخوردار است، که این موضوع موجب بالا رفتن سطح انتظارها و توقع های زائرانی که به این شهر سفر می کنند، شده است.
امام جمعه موقت قم با بیان این که تامین محل اسکان و اقامت مناسب تنها بخشی از کارهای خدماتی در قم محسوب می شود، افزود: اگر می خواهیم مدت اقامت زائران در این شهر بیشتر شود، باید به انتظارهای آنها توجه کنیم، تا مدت حضور آنها در این استان افزایش یابد.
سعیدی همچنین تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در شهر قم را از جمله مطالبه های عموم مردم و زائران عنوان کرد و با اشاره به اهمیت مقوله امنیت، افزود: در جریان برگزاری راهپیمایی اربعین در کشور عراق با وجود نبودن این حجم از نیروهای با تجربه و آماده تنها بواسطه توجهی که اهل بیت(ع) دارند مساله تامین امنیت به خوبی تحقق پیدا می کند و در مورد شهر قم نیز چنین است و اگر در زمینه امنیت تلاش کنیم، مطمئن باشیم که حافظ این شهر مقدس نیز اهل بیت(ع) هستند.
7403/ 1175 خبرنگار: محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.