در این پیام که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: فقدان اسفناک حجت الاسلام والمسلمین خطیب شهیر آقای سید محمد آل طه (رحمة الله علیه) موجب نهایت تاسف گردید.
پیام ادامه یافته است: این واعظ شجاع و وارسته سالیان دراز در خدمت مکتب اهل‌بیت (ع) بود و با بیانات شیوا و ارزنده خود به هدایت مردم اشتغال داشت. خداوند روح او را با ارواح اجدادش به خصوص شهیدان کربلا محشور گرداند.
آیت الله مکارم شیرازی در این پیام، این ضایعه اسفناک را به همه وعاظ شهرستان قم و خاندان شریفش تسلیت عرض کرده و علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای همه بازماندگان از خداوند مسالت کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آل طه از استادان حوزه علمیه قم، پنجم اسفندماه امسال در سن 90 سالگی دعوت حق را لبیک گفت. مراسم تشییع این عالم گران‌قدر جمعه ششم اسفندماه از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
وی از سخنرانان مراسم مدرسه فیضیه در 2 فروردین سال 1342 همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) بود که نظامیان رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه حمله و تعدادی از طلاب را شهید و زخمی کردند.
1175 / تنظیم کننده و انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.