به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم، امیر طیبی نژاد در گفت وگویی اظهار داشت: با اجرای طرح رونق اقتصادی، از ابتدای سال تاکنون 2 هزار و 176 میلیارد ریال برای 124 واحد صنعتی در استان قم از تسهیلات بانک های عامل مصوب شده است که از این تعداد 95 واحد صنعتی به ارزش هزارو 706 میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قم مستقر هستند.
وی افزود: با انجام اقدامات لازم و تکمیل پرونده ها به 124 واحد صنعتی معرفی شده در استان یک هزار و912 میلیارد ریال وام پرداخت شده است که سهم دریافتی تسهیلات 95 واحد تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان هم هزارو 558 میلیارد ریال بوده است.
طیبی نژاد تصریح کرد: روند پرداخت ها به واحدهای صنعتی همچنان ادامه دارد و امیدواریم تا پایان سال ضمن تحقق پرداختی کل میزان اعتبارات تصویب شده، شاهد افزایش وام های اختصاصی به بخش صنایع استان قم باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه واحدهای متقاضی دریافت تسهیلات طرح رونق در نیمه نخست سال جاری در سامانه بهین یاب ثبت نام و تشکیل پرونده داده بودند خاطرنشان ساخت: پس از جلسات متعدد و بررسی کارشناسی درخواست ها طی تیمی متشکل از ادارات مربوطه در نهایت واحدهای متقاضی به بان کهای عامل معرفی شده اند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم یادآور شد: به منظور بررسی کارشناسی استفاده صحیح از این تسهیلات و همچنین تلاش برای تاثیر گزاری مناسب این تسهیلات به صورت دوره ایی از واحدهای دریافت کننده وام ها بازدید می شود.
استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه(ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.
8138/ 6133/تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.