در این مطلب می خوانیم:
شهرمقدس قم ازدیرباز بعنوان شهری پیشرو درفعالیت های سیاسی وانقلابی قرار داشته است وهمینک نیز در این مسیر مهم قرار دارد. لکن بعد گذشت بیش از 35 سال از انقلاب اسلامی فعالیت های سیاسی در این شهرکماکان بصورت سنتی و با حضور چهرهای انقلابی سابق پیش می رود هر چند خدمات شایسته این عزیزان برکسی پوشیده نیست. لکن با توجه به تغییراتی که امروز در ابعاد زندگی مردم خصوصا در افکار و نگرش های آنها ایجاد شده، وفعالیتهای پیشرو بصورت تخصصی و حرفهای درحال پیگیری می باشد درمسیری قرارداریم که باید خود را با این سیر پیشرفت هماهنگ کنیم.
انتخابات خود نیز عرصه ای است برای تغییر و این تغییرات باعث ایجاد انگیزه وشکوفایی درسطح جامعه می گردد. به نظرمی رسد باتوجه با حضور نیروهای ارزشی توانمند درسطح استان قم که ازقابلیت های فراوانی نیز برخوردارند امروز در بعد سیاسی نیازمند تغییر درسطح تصمیم گیرندگان دراستان قم هستیم.
لذاضمن تقدیر از زحمات این عزیزان که همواره در مسیر ولایت قدم برداشته اند میخواهیم با بازکردن فضای سیاسی استان،خود زمینه های لازم جهت حضور چهره های ارزشی را فراهم کنند تاضمن ادامه این حرکت انقلابی شاهد ازهم گسیخته شدن مجموعه های انقلابی در شهر قم نباشیم، بیشک همکاری ونگاه بلند نمایندگان شهرقم در این امر بسیار موثر خواهد بود.
امروز بیش ازگذشته نیازمند تغییر در سطح تصمیم گیرندگان سیاسی در استان قم هستیم باید نیروهای ارزشی جوان که دل در گرو انقلاب و رهبری دارند فارغ ازدیدگاه های سیاسی در شهر قم این وظیفه را به دوش بکشند تا به حصول نتیجه ختم شود. بی شک اگربتوانیم این ظرفیت ها را درقالبی فرافکری وفراحزبی جمع کنیم شاهد حرکت های انقلابی موثرتری در استان خواهیم بود.
/8138/ 6133/ تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.