حجت الاسلام و المسلمین مصطفی مجیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:بانوان خیاط و خیّر شهر با فرا رسیدن ایام ماه محرم و صفر در کارگاه دوخت لباس حضرت علی ‌اصغر(ع) در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) به دوخت لباس برای مراسم شیرخوارگان حسینی اقدام می کنند.
حجت الاسلام مجیدی یادآور شد: همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی همزمان با فرارسیدن نخستین روز جمعه از ماه محرم در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر قزوین برگزار می‌ شود.
وی از علاقه‌ مندان در خواست کرد برای همکاری در جهت دوخت لباس حضرت علی اصغر (ع) برای مراسم شیرخوارگان در کارگاه خیاطی حضور یابند.
حجت الاسلام مجیدی خاطر نشان کرد: طبق سال های گذشته همزمان با دهه اول ماه محرم کارگاه دوخت لباس‌های متبرک با نام حضرت علی اصغر(ع) و چادرهای متبرک به نام حضرت رقیه(س) در حسینیه امامزاده حسین (ع) برپا می‌شود.
به گفته وی همزمان با شهادت حضرت علی اصغر(ع) که به عنوان روز جهانی شیرخوارگان نامگذاری شده است این لباس‌های متبرک در امامزاده حسین(ع) و بیمارستان‌ها به صورت رایگان توزیع می‌شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد:این مراسم به همت و مشارکت اداره‌ اوقاف و امور خیریه و آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار می‌ شود.
استان قزوین دارای 226 امامزاده، 20 بقعه متبرکه، یک بقعه انبیا و چهار مقبره است.
6101*7390
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.