به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی به شهرستان بویین زهرا سفر کرده است.
استاندار در این سفر یک روزه در گام نخست بوستان مهر شهر بوئین زهرا به مساحت سه هزار متر مربع با 15 میلیارد ریال اعتبار و طرح زیرسازی و آسفالت معابر روستای آراسنج سفلی با سه هزار متر مربع مساحت و 2 میلیارد ریال اعتبار افتتاح کرد.
زاهدی در ادامه، پمپ بنزین دو منظوره شهر سگزآباد را با سرمایه گذاری 15 میلیارد ریالی بخش خصوصی و 12 نفر اشتغالزایی به بهره برداری رساند.
استاندار در این مراسم گفت: باید تلاش کنیم انگیزه لازم را برای مشارکت بخش خصوصی در بخش های مختلف سرمایه گذاری ایجاد کنیم تا بتوانیم در این جنگ اقتصادی نابرابر پیروز شویم.
استاندار در ادامه 2 شرکت تولیدی در زمینه محصولات برقی و قارچ خوراکی در شهرک صنعتی دانسفهان با 140 میلیارد ریال اعتبار و 60 نفر اشتغالزایی، کیلومتر 26 تا 32 بزرگراه دانسفهان – رحیم آباد با 150 میلیارد ریال اعتبار، 17 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در شهر شال با پنج میلیارد و 950 میلیون ریال اعتبار، ساختمان اداری بخشداری ارداق با 10 میلیارد ریال اعتبار و پروژه آبیاری بارانی در روستای رحمت آباد را با 18 میلیارد ریال افتتاح کرد.
شهرستان بویین زهرا سه هزار کیلومتر مربع مساحت و چهار بخش مرکزی، شال، رامند و دشتابی دارد و طبق آخرین سرشماری نفوس و مسکن جمیعت این شهرستان 121 هزار و 176 نفر است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.