به گزارش ایرنا، رییس شورای شهر قزوین شامگاه شنبه در مراسم افتتاح این سمپوزیوم با اشاره به نقش هنرمندان در ساختن شهری پویا و زنده، اظهار داشت: با توجه به اهمیت هنر و تاثیر عمیق آن در بین آحاد جامعه، به طور یقین می توان در ابعاد مختلف از وجود هنرمندان برای معرفی جایگاه این شهر بهره گرفت و با همراهی و توجه ویژه مدیریت شهری به هنر و هنرمندان این خطه، امیدواریم که حضور پررنگ این قشر در همه ابعاد ملموس باشد.
حکمت الله داودی اضافه کرد: شهردار و شورای شهر قزوین همه دغدغه و موضوعات مربوط به هنر و هنرمندان را به عنوان برنامه سالانه و به مناسبت های مختلف به طور مستقیم با همکاری و مشارکت هنرمندان برگزار کرده و این روند در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت.
رییس شورای اسلامی شهر قزوین در پایان اضافه کرد: هنرمندان مجسمه ساز می توانند با ساخت مجسمه مفاخر و شهدای افتخارآفرین قزوین و نصب آن در نقاط مختلف شهر، آنان را همواره در دید و ذهن شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی زنده نگاه دارند.
سمپوزیوم مفاخر قزوین همزمان با هفته فرهنگی این شهر در سرای سعدالسلطنه برگزار و سردیس ‌های ساخته ‌شده در بوستان مفاخر نصب خواهند شد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.