به گزارش ایرنا، علی پرزحمت روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در استانداری برگزار شد افزود: تاکنون 400 انبار مجاز استان با توجه به دستور دادستان قزوین مورد بازرسی قرار گرفته است و بازرسی از انبارهای غیرمجاز نیز در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: طی این بازرسی ها تاکنون 45 انبار احتکار و اختفا در قزوین شناسایی و بعد از تشکیل پرونده جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
پرزحمت ادامه داد: کالاهایی که در این انبارها احتکار شده اند بعد از صدور حکم قضایی به قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان در بازار توزیع می شوند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: هیات دولت ثبت 25 قلم کالای اساسی را در سامانه انبارها جهت رصد کالاها مصوب کرده است که باید در استان قزوین نیز این 25 قلم کالا توسط انبارداران در سامانه ثبت شود.
دبیر کار گروه تنظیم بازار استان گفت: امسال با توجه به مصوبه تنظیم بازار نمایشگاه پائیزه در استان برگزار نمی شود ولی به جای آن فروش فوق العاده اصناف با مجوز اتاق اصناف در استان برگزار خواهد شد.
پرزحمت با بیان اینکه در راستای تنظیم بازار گوشت، خروج دام به جز دام غیر پرواری از استان ممنوع است گفت: با توجه به نزدیکی ایام ماه محرم و ورود حجاج به کشور برنامه ریزی جهت توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از طریق فروشگاه های زنجیره ای انجام شده است و هیچ نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.