به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، هادی طاهرخانی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: به مناسبت فرا رسیدن هفته فرهنگی قزوین ، دومین جشنواره اقوام ایرانی از تاریخ پنج تا 9 شهریور ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.
وی افزود : این جشنواره در محورهای مختلفی همچون معرفی و نمایش آداب و رسوم و آیین ‌های ویژه اقوام ایرانی برگزار می شود.
این مسئول خاطر نشان کرد : در کنار این جشنواره، نمایشگاه صنایع ‌دستی،سوغات و هدایا با حضور 100 شرکت کننده در فضایی به مساحت سه هزار و 600 مترمربع جهت معرفی توانمندی ‌های صنایع دستی اقوام ایران زمین برگزار خواهد شد.
طاهرخانی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره و نمایشگاه تصریح کرد: ایجاد فضایی برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌های دیگر،معرفی توانمندیهای استانها در زمینه صنایع دستی ، آشنایی بازدیدکنندگان با فرهنگ، آداب و سنن مناطق استان های شرکت کننده و برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده از جمله اهداف برگزاری این جشنواره هستند.
این مسئول یادآور شد: اجرای موسیقی سنتی و محلی قوم های مختلف کشور و برنامه های شاد و سرگرم کننده از دیگر طرح های جنبی این جشنواره و نمایشگاه است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افزود : دومین جشنواره بزرگ اقوام ایرانی و نمایشگاه سوغات و هدایا در مدت برگزاری از ساعت 17 الی23 پذیرای علاقه مندان است.
6101* 8454
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.