سرهنگ نصرالله بیگلری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه در تعطیلات آخر ماه تابستان قرار داریم از این پس شاهد حجم سفرهای برون شهری خواهیم بود و از این رو به رانندگان توصیه می کنیم تا با آرامش خاطر رانندگی کرده و به ازای هر 2 ساعت رانندگی زمانی را برای استراحت به خود و همراهانشان قرار دهند
این مقام انتظامی اضافه کرد: خوشبختانه در حال حاضر و با وجود ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه های استان، رعایت قوانین رانندگی از سوی رانندگان باعث شده به غیر از چند مورد خسارتی تاکنون با حادثه دلخراشی مواجه نباشیم.
سرهنگ بیگلری ادامه داد: به رانندگان توصیه می کنیم از هر گونه سرعت، سبقت و تغییر مسیر ناگهانی در طول سفر خودداری کرده و در هیچ شرایطی با تلفن همراه و سرنشینان خودرو صحبت نکنند.
رییس پلیس راه استان قزوین همچنین از رانندگان خواست تا پیش از اقدام به سفر از طریق سامانه 120 نسبت به وضعیت خلافی خودرو و یا نمره منفی احتمالی در گواهینامه خود اطلاع پیدا کنند زیرا پلیس در صورت مشاهده خلافی هر خودرو به میزان بیش از 10 میلیون ریال، آن را توقیف و در صورت کسب نمره منفی 30، گواهینامه راننده خاطی را به مدت سه ماه ضبط می کند.
هزار و 670 کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و مابقی آن نیز راه روستایی است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.