به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری هفته دولت که در استانداری برگزار شد افزود: انقلاب در شرایطی پیروز شد که دین به گمان بسیاری افیون توده‌ها بود و کسی گمان نمی کرد یک جنبش ایدولوژیکی بتواند بر یک رژیم 2500 ساله پیروز شود.
استاندار قزوین ادامه داد: کشورهای استکباری بسیاری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از ترس تاثیرپذیری از این حرکت اسلامی - الهی به دنبال دشمنی با انقلاب برآمدند و تلاش کردند نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد و ناتوان نشان دهند.
زاهدی با بیان اینکه هفته دولت فرصت خوبی برای تبیین کارنامه دولت و نظام در استان ها است گفت:مسئولان و مدیران باید به بهترین نحو برای بیان خدمات دولت که همان خدمات نظام است اقدام کنند تا نقشه شوم دشمنان در ناکارآمد نشان دادن حکومت خنثی و بی اثر شود.
استاندار خاطرنشان کرد: مدیران باید در برگزاری برنامه‌های هفته دولت تشریفات و هزینه کردهای اضافی را کنار گذاشته و برنامه‌های شاخص را مورد توجه جدی قرار دهند.
وی با بیان اینکه برنامه های مختلفی برای این هفته در نظر گرفته شده است افزود: در همین زمینه جشنواره شهید رجایی با محوریت تجلیل از مدیران برتر در هفته دولت برگزار می‌شود که می تواند نقش بسزایی در اعتمادسازی میان آحاد جامعه ایفا کند.
زاهدی خاطرنشان کرد: باید در هفته دولت از ظرفیت رسانه‌های جمعی و گروهی برای تبیین عملکرد دولت بیشتر استفاده شود و مدیران در این زمینه برای تحقق شعار هفته دولت اهتمام بیشتری داشته باشند.

***هفته دولت فرصتی برای تبیین خدمات نظام است
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان قزوین نیز در این جلسه گفت:باید در این هفته برای تبیین سیاست‌ها و گفتمان دولت در استان تلاش کرد.
نصرت الله علیرضایی افزود: دستگاه ها باید در ارائه عملکرد خود به گونه ای اقدام کنند که زمینه ارتباط بیشتر با مردم فراهم شده و به فضا سازی‌های اخیر علیه دولت پاسخ داده شود.
وی گفت:یک هزار و 424 پروژه در هفته دولت امسال که از 28 مرداد ماه تا 9 شهریور نامگذاری شده به بهره برداری می رسند که نشان دهنده تلاش دولت برای خدمات رسانی به مردم در سطح استان است.
علیرضایی گفت: باید دستگاه های اجرایی در این هفته با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها تبلیغ و اطلاع‌رسانی را در دستور کار قرار داده و برای امید آفرینی در جامعه اقدام کنند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.