به گزارش ایرنا، مسعود حق لطفی روز دوشنبه در نشست ارایه طرح مطالعاتی تحلیل و برآورد ساختار تقاضای بازار مسکن در مناطق شهری قزوین افزود: برای نیازسنجی در حوزه مسکن از جمله تعداد، چگونگی و مکان یابی ساخت آن نیاز است تا به اطلاعات دقیق شاخص های مربوط به ساخت و ساز استان طی سال های گذشته دست یابیم.
وی اضافه کرد: در این راستا با توجه به لزوم تحلیل و برآورد ساختار مسکن در نقاط شهری، اعتباری از سازمان برنامه و بودجه دریافت شده و در اختیار مشاور قرار گرفته است تا گزارش های لازم را از طریق انجام مطالعات به ما ارائه کند.
حق لطفی ادامه داد: قصد داریم با دعوت از فعالان، صاحب نظران و مدیران مرتبط با حوزه مسکن در تمام جلسات ارایه گزارش توسط مشاور، بدنه مدیریتی و کارشناسی استان را در برنامه ریزی و تصمیم گیری در این بخش همراه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: داشتن تحلیل و برآورد ساختار تقاضای بازار مسکن می تواند به ما برای برنامه ریزی بهتر در این حوزه کمک کند.
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین افزود: همه این مطالعات و تحلیل ها برای رسیدن به جایگاهی مناسب در حوزه مسکن و در نهایت بهبود کیفیت زندگی و پاسداست و تحقق حقوق شهروندی انجام می شود که همواره از اهداف و برنامه های این اداره کل نیز بوده است.
در ادامه این نشست مشاور طرح مطالعاتی تحلیل و برآورد ساختار تقاضای مسکن در مناطق شهری قزوین جزییات این طرح را معرفی کرد.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.