به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی در نشست شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قزوین افزود: بیش از نیمی از جمعیت کشور را افرادی تشکیل می دهند که دوره طاغوت را که دوران ذلت و خفقان بود را تجربه نکرده اند بنابراین باید وضعیت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نابه سامان کشور در این دوره برای آنها بازگو شود.
وی با بیان اینکه در دستاوردهای انقلاب اسلامی هیچ خدشه ای وارد نیست، استقلال، آزادی و خودباوری را از مهم ترین این دستاوردها دانست و اضافه کرد: شاید در عملکرد 40 ساله نظام نواقص و کاستی هایی وجود دارد اما این جدای از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که البته این موارد نیز باید اصلاح شوند.
لطفی ادامه داد: در مقطع حساس کنونی که فشارهای دشمن برما افزون شده است، بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید با جدیت و حساسیت بیشتری دنبال شود و این مهم نه تنها وظیفه ای سازمانی بلکه ماموریتی فراگیر است که همگی باید به عنوان رسالتی سنگین برای آن تلاش کنند.
وی اضافه کرد: نقش آفرینی برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد به منزله دفاع مقدس و حضور در سنگری است که اهمیت آن اگر بیشتر از هشت سال جنگ تحمیلی نباشد کمتر از آن هم نیست.
لطفی با اشاره به شعار امسال سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با عنوان 'افتخار به گذشته، امید به آینده' گفت: بر خلاف تمام القائات باطل درباره گذشته، آنقدر اسناد و ادله برای دستاوردهای این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف وجود دارد که می توان همواره با افتخار از آن ها یاد کرد.
این مسئول یادآور شد: برای هر چه با شکوه‌ برگزار شدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی 21 کارگروه ملی در بخش‌های فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، مقاومت، بصیرت‌افزایی، بین‌المللی، سیاسی و دیگر حوزه‌ها تشکیل شده است..
وی اظهار داشت: بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تنها محدود به دهه فجر نیست و برنامه های مربوط به آن از آغاز مهرماه باید وارد فاز میدانی و عملیاتی شود.
لطفی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: امروز آمریکا پس از ناکامی در توطئه های های دیگر خود علیه ایران راه دیگری برای ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت انتخاب کرده که البته در این نقشه هم مانند گذشته راه به جایی نخواهد برد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادآور شد: در هر نظامی دست برتر برای ساقط کردن آن وجود دارد اما نظامی که مبتنی بر اراده و رای مردم باشد هیچ گاه فرو نخواهد پاشید.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.