منوچهر حبیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با هرگونه احتکار و اختفای کالا در استان با جدیت مقابله و برخورد می شود، افزود: احتکار کالا توسط سودجویان که موجب افزایش قیمت اجناس و فشار اقتصادی به مردم می شود، کاری خلاف موازین شرعی و اخلاقی بوده و جرم است.
وی اظهار داشت: با همکاری دستگاه قضا، سپاه و بسیج، سازمان صنعت،معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی بازرسی از سطح انبارهای استان برای شناسایی کالاهای محتکر شده همچنان با قوت ادامه دارد.
این مسئول گفت: این بازدیدها نقش پیشگیرانه نیز دارند و فعالیت های سودجویانه افراد فرصت طلب برای احتکار و اختفای کالاها را کاهش می دهند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان به شکل هفتگی برگزار می شود، اظهار داشت: در حال حاضر بازار استان در حوزه 10 قلم کالای اساسی با هیچ گونه کمبودی مواجه نیست و مردم نباید دغدغه کمبود آنها را داشته باشند.
حبیبی همچنین گفت: گوشت قرمز، مرغ، برنج، قند و شکر و روغن و چای به میزان کافی در سردخانه ها و انبارهای استان موجود است و به هر میزان که نیاز بازار باشد، تامین و توزیع خواهد شد.
جلسات ستاد تنظیم بازار استان قزوین شنبه هر هفته برگزار می شود.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.