به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، حجت الاسلام حسین کثیرلو افزود: آذر ماه سال 95 دادستان عمومی و انقلاب قزوین از دستگیری این 2 کارمند به دلیل برخی تخلف های مالی خبر داده بود.
وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان در برخورد با دست اندازان به حقوق بیت المال و دولت جدی بوده و در این مسیر با همه کسانی که بخواهند با سوءاستفاده از جایگاه خود حقوق بیت المال را تضییع کنند، قاطعانه و بدون اغماض برخورد می کند.
رییس دادگاه های عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب و همچنین رییس قوه قضاییه خواستار برخورد بدون اغماض دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی هستند، اضافه کرد: دستگاه قضایی در برابر مفسدان اقتصادی تمام قد ایستاده و نخواهیم گذاشت حقوق این ملت توسط عده ای فرصت طلب، سودجو و زیاده خواه تضییع شود.
رییس دادگستری شهرستان قزوین در ادامه تصریح کرد: در جلسه دادگاه با توجه به کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرای قزوین، موضوع نقل و انتقال 67 قطعه از زمین های دولتی به اشخاص از طریق جعل اسناد توسط متهمان اصلی مورد رسیدگی قرار گرفت.
حجت الاسلام کثیرلو اضافه کرد: این پرونده 17 متهم دارد که 2 نفر از یکی از ادارات به عنوان متهم اصلی که همچنان بازداشت هستند و 15 متهم دیگر نیز حضور دارند که عناوین اتهامی موجود در کیفرخواست صادره انتقال مال غیر (کلاهبرداری)، جعل و استفاده از سند مجعول، تحصیل مال نامشروع و سهل انگاری در انجام وظیفه است.
این مقام قضایی اظهار داشت: تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد و پس از تکمیل تحقیقات و برگزاری جلسه رسیدگی رای دادگاه بدوی توسط شعبه 102 دادگاه کیفری 2 قزوین صادر خواهد شد.
8054/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.