به گزارش ایرنا، بهمن طاهرخانی روز پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات شهر نرجه افزود: زمان نامناسب تخریب این چاه ها موجب بدبینی کشاورزان به مدیران می شود.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طی 10 سال گذشته چاه های زیادی در استان و شهرستان تاکستان احداث شد که اقتصاد بسیاری از خانواده ها را به کشاورزی وابسته ساخت.
وی ادامه داد: متاسفانه در یک مدیریت غلط هنگامی که در اوج نیاز کشاورزان و زمانی که مردم ذخایر خود را برای کشاورزی مصرف کرده بودند چاه های کشاورزی تخریب شده و موجب ایجاد موجی از بدبینی در میان مردم شد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما از مسئولان مرتبط درخواست کردیم که اجازه برداشت آب تا شهریورماه به مردم داده شود که با آن موافقت نشده است.
وی افزود: نرجه در کنار کشاورزی تقریبا شهر فرهنگی و عالم خیز بوده است و تکمیل کتابخانه نیمه کاره این شهر از درخواست های اهالی است.
طاهرخانی با بیان اینکه اولویت سرمایه گذاری در گلخانه نودهک از ابتدا با مردم بومی بوده استف ادامه داد: تسهیل فرایند سرمایه گذاری در این مجتمع برای اهالی بومی از جدی ترین مطالبات مردم منطقه است که امیدواریم استاندار و مسئولان به این درخواست توجه داشته باشند.
طاهرخانی اضافه کرد: آبیاری قطره ای و تامین آب شرب از دیگر درخواست های ضروری اهالی این منطقه است که باید با نظر مساعد و تامین اعتبار سریعتر حل شود.
وی همچنین گفت: تغییر هندسی ورودی شهر برای کاهش خطرات و رفع توقعات مردم نیز از دیگر درخواست های شهروندان نرجه است و باید مسئولان راه و شهرسازی با همکاری شهرداری در این خصوص اقدام کنند.
شهر نرجه با هفت هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان تاکستان در 50 کیلومتری قزوین قرار دارد.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.