به گزارش ایرنا، مریم بیدخام عصر چهارشنبه در بازدید از مرکز جهاد دانشگاهی قزوین با بیان اینکه امروز کشور بیش از هر زمانی نیازمند ایمان، تعهد، تخصص و دانش جهادگران دانشگاهی است، افزود: با فعال ‌تر شدن این نهاد بدون شک قادر به انجام بخشی از تعهدات خود نسبت به مردم در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی خواهیم بود.
وی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی به واسطه داشتن نیروهای متخصص، متعهد و مجرب، توان ورود به عرصه‌های مختلف برنامه‌ریزی، اجرا و بهره‌برداری را دارد، گفت: این نهاد با ارایه طرح های خلاقانه می‌تواند تاثیرگذار باشد و در این راه استانداری قزوین از تمامی پروژه های مبتکرانه که در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی باشد، حمایت می کند.
بیدخام با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی همچنین می تواند به عنوان یکی از ظرفیت های استان برای رفع مشکلات در مسیر توسعه نیز گام بردارد، ادامه داد: این نهاد در عرصه های مختلف فرهنگی، آموزشی، اشتغال و پژوهش منشاء خدمات فراوانی است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به سایر ظرفیت های این نهاد دانشگاهی، گفت: جهاد دانشگاهی با بهره مندی از نیروهای جوان، خلاق و خوش فکر باید به عنوان یک مجموعه متخصص تولید فکر و محتوا در نظر گرفته شود.
بیدخام در پایان تاکید کرد: با توجه به سایر ظرفیت های جهاد دانشگاهی، این نهاد می تواند مشاور خوبی در جهت ارائه راهکار در خصوص کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی نیز باشد.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.