به گزارش ایرنا، روح الله بابایی صالح روز چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری قزوین برگزار شد با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی افزود: امروزه کشور با جنگ اقتصادی و مشکلات و التهابات داخلی زیادی رو به رو است ولی در کنار آنها نمی توان از موضوع مهم اقتصاد هنر غافل شد.
وی ادامه داد: متاسفانه نگاه ضعیف به هنر از دوران دانش آموزی در کشور ما صورت می گیرد و هر معلم بدون تخصص برای تدریس این رشته به سرکلاس فرستاده می شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: می توان گفت هنر مانند فرهنگ در کشور ما مظلوم واقع شده است که امیدواریم در آینده نگاه بهتری به این حوزه ایجاد شود.
بابایی صالح اضافه کرد: با وجود برخورداری 22 دستگاه استان از اعتبارات فرهنگی شاهد تحول اساسی در این حوزه نبوده ایم چون نیاز اصلی در این حوزه تغییر نگاه ها و دیدگاه های حاکم است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیدار کردن اقتصاد هنر به اراده مدیران دستگاه ها وابسته است،اضافه کرد: ما نمی توانیم همه جا کارخانه و صنایع را برای اشتغالزایی مستقر کنیم اما می توانیم در محروم ترین نقطه استان با سرمایه گذاری در زمینه هنر با کمترین هزینه بیشترین درآمد زایی را داشته باشیم.
وی افزود: اگر خواست مدیران وجود داشته باشد می توانیم با شناسایی هنرمندان فعال و مستعد زمینه اقتصادی کردن هنر در استان را فراهم کنیم.
بابایی صالح در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه در شرایط فعلی جامعه ما به وحدت و همدلی بیشتری نیازمند است، افزود: مقام معظم رهبری در هر جلسه به لزوم وحدت و انسجام میان مردم و مسئولان تاکید می کنند تا با حفظ وحدت بر حل بسیاری از مشکلات از جمله جنگ اقتصادی فایق آییم.
وی در پایان تصریح کرد: باید با برنامه ریزی دقیق بتوانیم بالاترین درآمد را از هنر داشته و قزوین را به عنوان قطب هنری کشور در کنار ظرفیت های صنعتی و گردشگری معرفی کنیم.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.