به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی بعدازظهر سه شنبه در بازدید از 2 واحد تولیدی قطعه ساز خودرو که به همراه رییس کل دادگستری استان قزوین انجام شد، افزود: در مجموع 800 قطعه خودرو در کشور تولید می شود که تولیدات 600 نوع آن در قزوین وجود دارد.
وی با بیان اینکه یک هزار و 290 نوع محصولات مختلف صنعتی در استان قزوین تولید می شود،اظهار داشت: تولید قطعات خودروسازی نیز بر مزیت های صنعتی استان افزوده است.
حبیبی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، گفت: امروز اولویت های دولت بیشتر تخصیص ارز به کالاهای خوراکی و اساسی است و متاسفانه خودروسازی و تولیدات صنعتی در درجه دوم قرار دارند.
وی اضافه کرد:تلاش می کنیم مشکلات این بخش را نیز به گوش مسئولان رسانده و امیدواریم بتوانیم کار را به جایی برسانیم که تولید در استان قزوین مسیر خود را مطلوب ادامه دهد.

***مقابله با اخلالگران بازار با جدیت پیگیری می شود
رییس کل دادگستری استان قزوین نیز در این بازدید گفت: شرایط اقتصادی خاصی برکشور حاکم شده است و نباید اجازه داد وضعیت کشور به سمتی پیش برود که دشمنان خوشحال و شاد می شوند.
حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی افزود: متاسفانه نوسانات قیمت ارز موجب شده است که سودجویان به فکر اختفا و احکتار کالاها افتاده و در نتیجه مردم گرفتار سختی و تنگنا شوند.
وی افزود:دستگاه قضا به شدت با محتکران و اخلاگران در نظام بازار برخورد کرده و اجازه نخواهد داد آرامش بازار برای سودجویی افرادی به مخاطره بیفتید.
این مسئول قضایی گفت: دستگاه قضا در این شرایط رسیدگی به حال واحدهای تولیدی را نیز فراموش نکرده و از نزدیک در جریان نگرانی ها و نیازهای واحدهای تولیدی قرار دارد.
در این بازدید رضا گروسی فرماندار البرز و دیگر معاونان رییس کل دادگستری حضور داشتند.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.