به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال استان قزوین افزود: در تخصیص بودجه دستگاه هایی که تعهدات اشتغالزایی خود را محقق نمی سازند، تجدید نظر می شود.
استاندار قزوین گفت: در زمینه اشتغالزایی اگرچه رتبه بدی نداریم اما دلیل نمی شود برای حفظ اشتغال موجود اقدام نکرده و تمهیدی پیش بینی نکنیم.
وی با بیان اینکه باید صحت اشتغالزایی دستگاه های اجرایی توسط تیم های نظارتی مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: در این حوزه باید آمارهای کاملا واقعی و دقیق در اختیار جامعه قرار داده شود.
استاندار قزوین گفت: باید در حوزه اشتغالزایی به نقاط کم تر توسعه یافته مانند شهرستان آوج نگاه ویژه داشته باشیم تا این نقطه استان از محرومیت و کم تر توسعه یافتگی عبور کند.
زاهدی اظهار داشت: تسهیلات فراگیر امکان خوبی برای تامین منابع مالی سرمایه گذاران طرح های اقتصادی است که نسبت به آن اطلاع رسانی کمی صورت گرفته است بنابراین مدیران دستگاه های ذیربط باید در این خصوص اهتمام کنند.
استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود خواستار تعیین و تکلیف قراردادهایی که سرمایه گذاران آنها برای دریافت تسهیلات فراگیر و روستایی به بانک ها مراجعه نکرده اند، شد و اظهار داشت: باید منابع اختصاص یافته به این گونه طرح ها به دیگر افراد متقاضی دریافت وام ارایه شود.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.