به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری البرز، رضا گروسی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولیدات داخل، در صورت عمل به آن بدون شک شاهد کاهش نرخ بیکاری، ایجاد اشتغال پایدار و ریشه کن شد فقر در جامعه خواهیم بود.
این مسئول، تعبیر دیگر حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری را بهبود وضعیت اشتغال و ساماندهی و مطالبات حوزه کارگری دانست و ادامه داد: دغدغه تامین آینده و بهره مندی از خدمات حمایتی بیمه برای این قشر آسیب پذیر امری بدیهی، ضروری و اجتناب ناپذیر است.
گروسی در ادامه، کل بدهی تعیین و تکلیف شده در حوزه صنعت این شهرستان را 72 میلیارد ریال به 89 کارفرما اعلام کرد و گفت: دولت با تدبیر و اعمال مشوق های بخشودگی جرایم یاد شده، سعی در تعیین و تکلیف نهایی این میزان بدهی را در آینده نزدیک خواهد داشت.
این مقام عالی شهرستان البرز تاکید کرد: با توجه به بدهی واحدهای تولیدی صنعتی منطقه به سازمان های بیمه گر، تلاش داریم تا با حمایت از تولید و کارآفرینی و اجرای مشوق های حمایتی، آرامش را در این حوزه برقرار سازیم.
به گفته گروسی، واحدهای صنعتی مستقر در این شهرستان از ظرفیت و توانمندی بالایی در حوزه تولید و اشتغال پایدار بهره مند بوده که با تکیه بر عزم ملی و راه اندازی برخی از صنایع راکد و نیمه فعال، ضمن درآمدزایی کارفرمایان شاهد پرداخت های به موقع حقوق و مزایای جامعه کارگری نیز خواهیم بود.
فرماندار البرز در پایان حمایت از واحدهای تولیدی، به ویژه صنایع کوچک و متوسط را امری اجتناب ناپذیر دانست و گفت: برنامه های توسعه، پشتیبانی و کارآفرینی در حمایت از این نوع صنایع از اولویت های کاری دولت تدبیر و امید است که موتور محرک اصلی اشتغال و رشد اقتصادی محسوب می شوند.
شهرستا البرز به مرکزیت شهر الوند و با 230 هزار جمعیت، دارای 53 هزار و 886 بیمه شده صنعتی است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.