به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در جاده روستایی آغچه کند در شهرستان تاکستان، ماموران پلیس راه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه وانت پیکان واژگون و راننده آن به دلیل شدت ضربات وارد شده در دم فوت کرده است.
به گفته سرهنگ بیگلری، کارشناسان پلیس راه پس از بررسی های لازم علت حادثه را توجه نکردن به جلو راننده وانت پیکان اعلام کردند.
رییس پلیس راه استان قزوین در ادامه ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش آمده از رانندگان خواست به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام گداشته و با رعایت آن شاهد حوادث تلخ رانندگی که باعث وارد آمدن بار روانی و آسیب به خانواده ها می شود، نباشیم.

**کشف 60 راس دام قاچاق در بوئین زهرا
فرمانده انتظامی بوئین زهرا از کشف 60 راس دام بدون مجوز حمل در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین علیان نژادی افزود: ماموران یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده بوئین زهرا - ساوه به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک و آن را متوقف کردند.
به گفته وی، ماموران در بازرسی از کامیون متوقف شده 60 راس دام گوسفند بدون مجوز حمل را کشف کردند.
این مقام انتظامی ارزش دام های قاچاق کشف شده را 500 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و دام های کشف شده نیز تحویل اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا شد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.